xxHalexx

Oct 20

uzaykadarkaranlik:

ÇOK YAKINDA…

Oct 20
Oct 20
Oct 20
Oct 20
Oct 20
Oct 20
Oct 20
Oct 20

Ulan ygs sınavına giricem sabahın köründe kalktım ben sabahları bir şey yiyemem lahmacun koy önüme yine yemem neyse sınava giderken arabada biraz midem bulandı karnım da gurulduyor açlıktan başımda dönüyor haliyle. Neyse sınıfa, sınava 20 dakika kala girdik benim karnım gurulduyor hayvan gibi ortalıkta gram ses yok hoca bile duyuyor en arkada olmama rağmen. Yanımda da çok güzel kız var duymasın diye midemi sırtıma kadar içime çekiyorum resmen. Neyse kağıtlar dağıtıldı falan çözüyorum biraz kendime gelmeye başladım derken testin yarısında bırak karnımı götüm bile gurulduyor fakirliğin vermiş olduğu açlıktan sanırım ya adamın götü guruldar mı gurulduyor işte. Osturuğun kokusuz hali resmen sıra titriyor allahtan tek oturuyoruz. Ulan götüm guruldadıkça sıradan ses çıkarıyorum şekerin kabıyla oynuyorum. Yanımda ki oğlanda piçin tekiydi götoş burnunu tutuyor sanki kokuyor altı üstü kuyruk sokumumdan ses geliyor. Birde utanmadan pencereyi açmıştı piç. Hoca yanımdan geçerken kaç kez duydu diğer hocanın yanına gidip bir şey fısıldadı sonra diğer hoca gelmiş istersen lavobaya gidebilirsin dedi halbuki sınıftan wcye gitmek için çıkmak yasak ulan sınıf sınavı bıraktı bana gülüyor. Hoca da gülerek olur böyle şeyler demesin mi, sınıf iptal. Götüm bile kızardı utancımdan utanırken bile guruldadı piç. En sonda sınıf sakinleşti oğlan hala piçlik peşinde dakika başı “yaa abii yaa” diyip sırıtıyor. Millet sorulardan sıkıldıkça arkasına dönüp bana bakıyor ben testi bıraktım artık kim gülüyor kim gülmüyor ona bakıyorum. Ulan millet sınavda bayılır falan test çözemez 1 yılı boşuna gider benimse götüm guruldadığı için 1 yılım boşuna gitti. Sülalem soruyor bu derece niye bu kadar kötü çalışmadım ondan öyle oldu diyorum. Bir daha sınava aç gidersem yanımda ki o oğlan kadar piç olayım emi.

halimmmduman:

fakirlikyapma:

birazmuzikbirazaman:

hayalkuranzombi:

resmen yarıldım amk asD:fADS:fADS:fA:SD:fAS:D:f

Puhuajajaösskskskslsslxksls anırdim bildiğin amk 

Lan var ya asdfgghjjk

Yazık lan sösöls

Oct 20